In past 12 months

Best UPS all

Mediaservice

Show: 826 - 850 of 1787

10/30/2009, BILLA ČR, Cukr není nad zlato
Podzimní kampaň Diabetické asociace ČR (DAČR) nazvané „Cukrovka – Změřte si svá rizika!“ pokračuje dnes a zítra druhým kolem bezplatných měření cukru a cholesterolu v krvi. První měření absolvovalo minulý pátek a sobotu téměř 300 dobrovolníků. Zvýšená hladina cukru byla zjištěna u více než 30ti procent a zvýšená hladina cholesterolu u zhruba 20ti procent zájemců. Další měření budou probíhat v sedmi následujících týdnech vždy v pátek a v sobotu ve vybraných supermarketech BILLA v Praze, Liberci, Brně, Olomouci a v Plzni. Výsledek každého měření na místě zhodnotí zdravotní sestry a doporučí další postup. DAČR hodlá celkem provést až 6000 měření a upozornit tak širokou veřejnost na problematiku diabetu, zlepšit přístup k informacím o této nemoci a přispět tím k její úspěšnější léčbě a prevenci. […]

10/29/2009, Lufthansa, Skupina Lufthansa vykázala v prvních devíti měsících provozní zisk 226 milionů eur
V osobní přepravě přetrvávají slabé tržby i přes stabilizující se poptávku / Implementace opatření k zajištění výnosů bude pokračovat […]

10/19/2009, Lufthansa, Lufthansa získala prestižní ocenění
Profesionálové v oboru cestovního ruchu z celého světa zvolili Lufthansu za „Europe’s Leading Airline“ v anketě World Travel Awards 2009. […]

10/13/2009, Lufthansa, Lufthansa bude v zimě létat do 191 destinací v 78 zemích
V letovém řádu pro zimu 2009/10 plánuje méně letů […]

10/12/2009, BM Brussels, EU: Lobbuji, lobbuješ, lobbujeme?
Praha 12. října 2009 – Výsledky rozsáhlého mezinárodního průzkumu o vnímání lobbingu, který proběhl v evropských institucích a v 15 členských zemích Evropské unie dnes uveřejnila agentura Burson-Marsteller, lídr ve strategickém poradenství v oblasti globálních public affairs. Šetření, jehož cílem bylo zjistit názory na efektivnost lobbingu, regulaci práce lobbistů a příklady špatného lobbingu, se zúčastnilo více než pět set respondentů z řad politiků a vysokých úředníků. Společným jmenovatelem korektního lobbingu je dle dotazovaných vyšší transparentnost práce lobbistů. […]

10/12/2009, Lufthansa, FlyNet znovu startuje: Lufthansa zavádí internetové připojení na palubách letadel
Nový partner Panasonic zajišťuje světově nejvýkonnější palubní hotspot […]

10/06/2009, EKOLAMP, Kam až jsou domácnosti ochotny zajít s nefunkční zářivkou?
Praha 6. října 2009 – V českých domácnostech za poslední tři roky výrazně vzrostla obliba úsporných zářivek. Zatímco v roce 2006 je používalo 38 % domácností, v letošním roce je to již 60 %. S narůstajícím množstvím těchto světelných zdrojů je úzce spojena i otázka jejich budoucího zpětného odběru a recyklace, protože tato zařízení obsahují malé množství rtuti. V současnosti stále 39 % nefunkčních zářivek z domácností skončí v komunálním odpadu. Ke zlepšení tohoto stavu by měl výrazně přispět i nový typ sběrné nádoby, který dnes společnost EKOLAMP představila veřejnosti. […]

10/05/2009, Lufthansa, Oficiální přepravce Designbloku 2009 má red dot award
Lufthansa na letošní přehlídce designu vystavuje oceněný jídelní servis […]

10/05/2009, Pražský literární dům, KULTURNÍ KRAJINA – projektové fórum věnované německému kulturnímu dědictví
V pátek 9. října 2009 pořádá v konferenčním sále úřadu Městské části Praha 2, nám. Míru 20/600 od 9 do 17 hodin Pražský literární dům autorů německého jazyka celodenní projektové fórum institucí, spolků i jednotlivců, kteří pečují o německé kulturní dědictví na území dnešní České republiky. Akce se koná ve spolupráci se Shromážděním Němců v Čechách, na Moravě a ve Slezsku a záštitu nad ní převzala starostka Městské části Prahy 2 Jana Černochová. Chystané projektové fórum KULTURNÍ KRAJINA účastníkům umožní představit sebe i svou činnost, navázat kontakty, iniciovat další projekty, rozšířit síť vzájemných vztahů a získat důležité informace o fundraisingu […]

10/01/2009, Stars for Europe, Vánoční hvězda - Stars for Europe 2009
Stejně jako v předchozích devíti letech bychom Vás i letos chtěli informovat o nové kampani vánoční hvězdy „Stars for Europe 2009“. Připravili jsme pro Vás fotogalerii s celou řadou nápadů na vánoční dekorace, kde hlavní roli hraje právě vánoční hvězda. Ta se stává nepostradatelným vánočním doplňkem a symbolem moderního životního stylu. Letošní kampaň nabízí netradiční a zbrusu nové trendy v dekoracích a aranžmá vánoční hvězdy. […]

09/30/2009, NRW.INVEST, Budou teď české firmy investovat v Německu?
Více než 50 českých firem projevilo zájem o podnikání v Severním Porýní-Vestfálsku […]

09/30/2009, EKOLAMP, Průzkum: Kam až jsou domácnosti ochotny zajít s nefunkční zářivkou? Pozvánka na tiskovou konferenci
zveme Vás na tiskovou konferenci kolektivního systému Ekolamp: […]

09/17/2009, Lufthansa, Krátké zprávy (září)
Lufthansa zahájí lety do Taškentu […]

09/09/2009, BILLA ČR, 80 x Naše Bio
Kampaň na podporu ekologických zemědělců „Září – měsíc biopotravin“ podpořila společnost BILLA oznámením o rozšíření své produktové řady biopotravin Naše Bio na 80 výrobků. Naše Bio je jediná maloobchodní značka biopotravin, která byla vytvořena přímo v České republice a je určena výhradně pro český a slovenský trh. O názvu značky i o definitivní podobě jejího loga rozhodovali sami zákazníci. Na rozdíl od většiny privátních značek biopotravin maloobchodníků na českém trhu se na výrobě sortimentu značky Naše Bio podílejí nejméně z poloviny čeští výrobci biopotravin. […]

08/31/2009, Lufthansa, Lufthansa se dohodla na společném provozu s JetBlue
Právě uzavřená dohoda o společném označování linek (code-share) s americkým leteckým přepravcem JetBlue umožní společnosti Lufthansa nabídnout vlastním cestujícím rozšířené možnosti cestování do USA a Portorika. Pod vlastním číslem letů bude Lufthansa nabízet spoje JetBlue do měst Buffalo, Syracuse, Rochester, Pittsburgh, Raleigh-Durham, Austin, New Orleans, Tampa, Fort Lauderdale, Fort Myers, West Palm Beach a San Juan. Pasažéři Lufthansy cestující z Mnichova a Frankfurtu mohou na lety JetBlue do těchto destinací bezproblémově přestoupit na newyorském letišti JFK nebo v Bostonu. […]

08/24/2009, The Bell School, Britská cena pro český projekt
Praha 24. srpna 2009 – V konkurenci 38 jazykových škol z 16 zemí získala česká pobočka mezinárodní sítě britských jazykových škol Bell International nejvyšší firemní ocenění – Bell Quality and Innovation Award. Cena byla udělena původnímu českému komiksovému seriálu Dobrodružství Holuba Emila za kreativní pojetí i obchodní přínos. Propagačně vzdělávací projekt v anglickém jazyce navrhla a realizovala agentura Donath-Burson-Marsteller ve spolupráci se dvěma dětskými časopisy Mateřídouška a Sunny speaks English. Pražská pobočka The Bell School tak i přes omezené prostředky netradičním způsobem oslovila dětské čtenáře i jejich rodiče. Komiks o Holubovi Emilovi je prvním českým projektem, který byl za tříletou historii prestižní soutěže Bell Quality and Innovation Awards oceněn. […]

08/23/2009, Rockwool, Požiarne pásy pri zatepľovaní stále nie sú povinné. Hrozia škody na životoch a majetku?
Asociácia pasívnej požiarnej ochrany Slovenskej republiky (APPO SR) v súvislosti s tragickým požiarom v maďarskom Miskolci minulý víkend dôrazne upozorňuje na nedostatky právnej regulácie požiarnej bezpečnosti zatepľovacích systémov na Slovensku. Stále tu chýba zákonná norma, ktorej aplikácia by vďaka zavedeniu nehorľavých požiarnych pásov účinne zabránila šíreniu požiaru po fasádach stavieb najmä v prípade nedokonalej aplikácie týchto systémov. Stavby na Slovensku sa ešte stále zatepľujú v prevažnej miere horľavými materiálmi. […]

08/23/2009, Rockwool, Požiarne pásy pri zatepľovaní stále nie sú povinné. Hrozia škody na životoch a majetku?
Asociácia pasívnej požiarnej ochrany Slovenskej republiky (APPO SR) v súvislosti s tragickým požiarom v maďarskom Miskolci minulý víkend dôrazne upozorňuje na nedostatky právnej regulácie požiarnej bezpečnosti zatepľovacích systémov na Slovensku. Stále tu chýba zákonná norma, ktorej aplikácia by vďaka zavedeniu nehorľavých požiarnych pásov účinne zabránila šíreniu požiaru po fasádach stavieb najmä v prípade nedokonalej aplikácie týchto systémov. Stavby na Slovensku sa ešte stále zatepľujú v prevažnej miere horľavými materiálmi. […]

08/23/2009, Rockwool, Požární pásy mohou zachránit životy. Dodatečné náklady? Minimální.
Slovenská Asociácia pasívnej požiarnej ochrany (APPO SR) upozornila na tragický požár v maďarském Miskolci minulý víkend a v souvislosti s ním i na nedostatky právní regulace požární bezpečnosti zateplovacích systémů na Slovensku. Právě zateplovací systém z hořlavých materiálů instalovaný na desetipatrovém, nedávno rekonstruovaném a zaizolovaném panelovém domě v Miskolci byl pravděpodobně jednou z cest, kterými se požár z bytu v šestém patře rychle rozšířil na úroveň dalších podlaží. Podle dosud neověřených informací se jednalo o izolaci z pěnového polystyrénu. […]

08/21/2009, Lufthansa, Krátké zprávy (srpen)
Nové služby na www.lufthansa.com – možnost online plateb pomocí PayPal […]

08/16/2009, Fujitsu Technology Solutions, Počítačová laboratoř jede k dětem
Praha 16. srpna 2009 – Nevládní organizace Chance 4 Children představila mobilní počítačovou laboratoř. Je určena pro společensky handicapované děti v rámci projektu Springboard to Life („Odrazový můstek do života“). Deset přenosných počítačů Amilo Pro, jimiž je laboratoř vybavena, věnoval IT partner projektu společnost Fujitsu. […]

08/12/2009, Fujitsu Technology Solutions, Fujitsu: zakázka na superpočítač
Praha 12. srpna 2009 – Japonská agentura pro atomovou energii zadala počátkem léta společnosti Fujitsu zakázku na nový superpočítač. Po spuštění v roce 2010 se stane nejrychlejším počítačem v Japonsku. […]

08/05/2009, BILLA ČR, Obyvatelé Modřan na tom budou o dost líp
BILLA zítra otevře pro své modřanské zákazníky nově rekonstruovanou prodejnu v Plovdivské ulici na Praze 4. Přestavba v zázemí prodejny začala za provozu v polovině června. Začátkem července byla prodejna úplně uzavřena a probíhala intenzivní rekonstrukce vnitřních prostor. Pro větší pohodlí zákazníků byla položena nová dlažba, nainstalováno moderní osvětlení i prostornější pokladny. V oddělení čerstvého zboží funguje nové chladící zařízení, vyměněné regály zpřehlednily vnitřní uspořádání prodejny včetně oddělení lahůdek. Při pohledu zvenčí upoutá upravený vchod a zářivá fasáda. Prodejní plocha supermarketu se díky úpravám zvýšila na 982 m2, což odpovídá standardnímu formátu filiálek BILLA v ČR. Prodejna poskytne pracovní příležitost pro přibližně 40 pracovníků. […]

08/03/2009, Lufthansa, Na hřiště už jen letecky
Společnosti Lufthansa a SWISS zveřejnily speciální nabídku pro golfisty […]

07/29/2009, OVB Allfinanz, OVB vstupuje do druhého pololetí s optimismem
OVB Holding a jeho evropské dceřiné společnosti se i nadále zaměřují na další růst. Po provedení současných personálních změn vstupuje holding do druhého pololetí s optimismem. […]



Page:
Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  Next 

Tisková verze

Subscribe to our press release distribution list, here.


Real Time Web Analytics