Certifikáty a ocenění

Zlatý středník


DBM se dlouhodobě snaží přispívat k odbornému a etickému rozvoji oboru. Již od svého vzniku se pravidelně účastní domácích i zahraničních oborových soutěží. Práce agentury se řídí etickými principy Stockholmské charty mezinárodní asociace ICCO (International Communications Consultancy Organisation).

Přehled nominovaných a oceněných projektů DBM:

ZLATÝ STŘEDNÍK 2019 / LEMUR Česká cena za PR 2019
Projekt “Bourat je nesmysl” na záchranu terasy u obchodního centra DBK.

Česká cena za public relations 2018
Shoptimist wall of Happiness pro Homecredit

Česká cena za public relations 2017
Pro důstojnost zemřelých a na paměť živých: Rehabilitace starého židovského hřbitova v Prostějově  (3 ocenění)
Krizová poezie (2 ocenění)

Finalista PR Daily Awards 2016 / European Excellence Awards 2016
Pro důstojnost zemřelých a na paměť živých: Rehabilitace starého židovského hřbitova v Prostějově (dobročinná nadace WMSBG Kolel Damesek Eliezer)

Finalista PR Daily Media Relations Awards 2012
Názory českých novinářů na vybrané otázky mediálního prostředí v České republice (DBM)

European Excellence Awards 2010
Střevo Tour (Onkomaják)
Dvě mouchy jednou ranou… První ombudsman v telekomunikační firmě na světě (Orange SK)

Sabre Awards 2009
Dvě mouchy jednou ranou... První ombudsman v telekomunikační firmě (Orange SK)

Sabre Awards 2008 / European Excellence Awards 2009
Dětský vzdělávací projekt „Dobrodružství Holuba Emila“ (The Bell School)

Česká cena za public relations 2008
Zářivky do koše nepatří (Ekolamp)

European Excellence Awards 2008
Názory slovenských novinářů na vybrané otázky mediálního prostředí na Slovensku (Slovak Press Watch)

Česká cena za public relations 2007
Zneužití léků obsahujících látku pseudoefedrin versus právo na samoléčbu (Reckitt Benckiser, Zentiva a GlaxoSmithKline)



Tisková verze

Real Time Web Analytics