Rok realizace: 2004 - 2005
U Viagry, léku na takzvanou erektilní dysfunkci, jsme se podíleli především na vytváření vztahů s médii. Dodávali jsme médiím relevantní fakta o způsobech léčby poruch erekce, Viagře jako produktu a možnostech, jak získat informace o této citlivé mužské záležitosti.
Ve spolupráci s Fórem sexuální vitality jsme medializovali Den sexuální vitality, osvětovou kampaň, která proběhla v mnoha městech České republiky a při které se rozdávaly letáky a poskytovaly informace o možnostech léčby poruch erekce. Cílem akce bylo pomoci mužům zbavit se ostychu a psychických zábran a nebát se hovořit o tomto onemocnění s nejbližším okolím a lékaři. Dohromady jsme zaznamenali ke Dni sexuální vitality 19 mediálních výstupů převážně v regionálních tištěných médiích a regionálních i celostátních rozhlasových stanicích.
Průzkum sexuálního chování
Připravili jsme tiskovou konferenci o výsledcích průzkumu sexuálního chování obyvatel ČR. Autory tohoto ojedinělého výzkumného projektu jsou prof. Petr Weiss a doc. Jaroslav Zvěřina ze Sexuologického ústavu 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Rozsáhlý reprezentativní průzkum od roku 1993 v pětiletých intervalech monitoruje sexuální chování, zkušenosti a postoje obyvatel ČR. Průzkum realizovala agentura DEMA, a. s. Výzkum vznikl ve spolupráci s Národní komisí pro řešení problematiky HIV/AIDS Ministerstva zdravotnictví ČR a společností Pfizer, lídrem v oblasti podpory sexuálního zdraví.
Celkem jsme zaznamenali 33 mediálních výstupů. Téma se objevilo ve všech celostátních denících a v hlavních zpravodajských pořadech TV Prima a TV Nova.
Kontakt: Simona Kopová