Komplexní komunikační podpora změny názvu tradiční české značky tavených sýrů Apetitto.
Komunikační nástroje a aktivity:
- Zpracování strategie pro interní a externí komunikaci nového názvu určeným cílovým skupinám – zaměstnanci, média, obchodní partneři, státní orgány a instituce, profesní sdružení a asociace, spotřebitelé.
- Uspořádání tiskové konference a poskytování služeb tiskového střediska.
- Mediální trénink zástupců společnosti.
- „Mimořádné televizní zprávy společnosti Bel Sýry Česko“ – komunikace hlavních klíčových sdělení ke změně názvu formou TV zpráv. Desetiminutové zpravodajství uváděla známá moderátorská dvojice, v reportážích vystupovali zástupci firmy. TV zprávy byly využity pro interní i externí komunikaci.
- Hromadný elektronický dopis s osobním oslovením adresátů (VIPmail®) pro komunikaci nové značky adresovaný obchodním partnerům, představitelům státních institucí a zástupcům potravinářského průmyslu.
- Zřízení a provoz telefonického informačního servisu Smetanito pro spotřebitele a další cílové skupiny.