Vztahy s médii
Schopnost pohotově komunikovat klíčová sdělení cílovým skupinám může zásadním způsobem vylepšit vnímání firmy, výrobku či služby. To ovšem za předpokladu, že jsou zachovány základní etické principy vztahů s médii. Jen to zaručí dlouhodobý profesní vztah založený na hodnotě a kvalitě informací. Budování a udržování transparentních a profesionálních vztahů s médii považujeme za zcela samozřejmý dlouhodobý proces.
Vztahy s médii mají zásadní vliv na dobrou pověst firmy a nesmí být v žádném případě opomíjeny. Strategie a taktika v této oblasti je vždy součástí komunikačních návrhů společnosti DBM. Naši specialisté mají v této oblasti mnohaleté zkušenosti.
V roli mluvčího firmy vystupují kromě tiskového mluvčího také členové představenstva či jiní pracovníci. K úspěšné formulaci klíčových sdělení není potřeba talent. Lze se tomu naučit. Základem jakéhokoli komunikačního programu proto musí být obeznámení se se základními principy práce s médii a vystupování. To lze zajistit kvalitním tréninkem, jehož obsah musí odpovídat oboru, ve kterém klient působí. DBM realizuje mediální tréninky pro významné firmy, instituce i jednotlivce.
V oblasti vztahů s médi agentura poskytuje tyto služby:- Analýza mediálních výstupů
- Identifikace relevantních mediálních kontaktů
- Media trip
- Mediální trénink
- Monitoring médií
- Příprava klíčových sdělení
- Příprava otázek a odpovědí
- Psaní a distribuce tiskových zpráv
- Psaní textů a článků
- Tiskové konference
- Umístění do médií
- Zastupování klientů ve funkci tiskových mluvčích