Krizový management
Komunikační krize je taková situace, ve které je ohrožena pověst firmy v očích veřejnosti. Žádnou krizovou situaci nelze dopředu naplánovat. Rizika, včetně komunikačních, je však možné s předstihem identifikovat a následně minimalizovat. Úspěšné řešení krizí v pojetí DBM spočívá v kreativní práci s dostupnými informacemi, v přiměřené a rychlé odpovědné reakci a v nápaditých komunikačních řešeních.V sázce je totiž dobré jméno společnosti, to nejcennější, co firma má. Komunikační krize bez dostatečně rychlého řešení může vést až ke ztrátě důvěry zákazníků i zaměstnanců, k finančním ztrátám či poškození obchodních příležitostí.
Poradenství v této oblasti využívá celý arzenál nástrojů a aktivit public relations. DBM má na českém a slovenském trhu rozsáhlé zkušenosti s řešením krizových situací v různých oborech podnikání.
Společnost DBM je připravena poskytovat pomoc při řešení krizových situací 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
V případě potřeby krizové komunikace agentura poskytuje:
- Krizové komunikační poradenství
- Krizový komunikační trénink
- Přípravu krizového manuálu
- Simulace krizových situací
- Zřízení a provoz krizové telefonní linky a webu