Budování značky a reputace
Značka má na zákazníky magický vliv. Je to jeden z hlavních faktorů, podle kterého se zákazník rozhoduje, zda si daný výrobek či službu koupí. Silná značka nepotřebuje akce, slevy a výhodné nabídky. Budování značky je dlouhodobý proces, který má vést ke změně vnímání a očekávání potencionálních zákazníků a v konečném důsledku i ke změně jejich nákupního chování. Přitom nejde jen o rychloobrátkové (FMCG) zboží, ale jedná se i o služby a výrobky určené pro segment business to business.
V této oblasti nabízíme klientům kreativní aktivity, které mají pomoci efektivně komunikovat klíčová sdělení cílové skupině a zároveň mají pozitivní vliv na obchodní výsledky klienta.
Poskytujeme podporu v těchto oblastech:
- Korporátní PR
- Produktové PR
- Rebranding
- Relaunch
- Stahování výrobků z trhu
- Uvádění výrobků na trh